Cand o sa se opreasca din penibil emisiunea asta? Cand ?

Recunosc , mediocritatea iese din mine si isi hraneste ego`ul prostesc vizionand emisiune retarde cu oameni care sunt mai retardati decat mine. Deci e chiar o performanta.

Dar parca la editita asta in prima emisiune s-a adunat penibilitatea din toate editiile la un loc. Mai multa prostie pe secunda sau centimetru patrat decat intr-un liceu industrial din…Dalga.

Si s-au gandit chiar bine aia care editeaza/ monteaza / aleg ce sa intre pe TV si ce nu. La ce se uita toate gospodinele cu -12 clase , toti copii care nu o sa faca 12 clase si alte paturi sociale de retarzi? La scandal , la chestii lacrimogene mai false decat fata lu` Bijanca Dragusanu si la oameni cu probleme mentale.

De la „Sabrina-mi da pijamale de noapte // Imi place ca esti berbec @D!##FSA^@!#% , Sabrina-mi da ciorba de burta” la „Ceeee-ti mai place shaorma” la sobolanu` lu Andra nimic care sa sara de norma penibilului n-am vazut.

Stiti fata aia cu nanism? Frate , inteleg ca e nasol si o compatimesc , nu canta rau dar totusi..nu-i frumoasa frate. Poate sa-mi cante cea mai misto melodie  in cel mai misto mod , nu spui ca esti frumos / frumoasa. Asta e , esti urat / urata , nimeni nu a ales cum sa arate. Si unele cretine profita de asta , isi dau importanta crezand ca ele au un merit ca arata misto…dar ma rog , asta-i alt subiect , o sa-l dezbat cand o sa am chef altadata.

Cea mai mare porcarie a fost totusi asta.

Serios , ma duc cu voce tremuranda de pre-pubian si cu o melodie pe care a scris-o tata , el m-a invatat s-o cant , el mi-a creat cazul fiind plecat omu` in razboi si gata , planje lumea frumos fara sa am eu niciun merit. Doar mi-am batut joc de niste versuri acceptabile.

Poate nu sunt eu sensibil , poate nu sunt…om sau ceva , dar ala nu are niciun merit , si eu sincer puteam sa cant mai bine , care sunt aproape afon , singurul lucru pe care-l face misto e sa cante la chitara. Atat.

In rest? Lacrima de crocodil , povestea emotionanta falsa si scandalul + oamenii strazi facandu-se de ras = Audienta.

Asta e prostie promovata la rang de arta modernista , mai ceva decat „Stinge-ti lumina mintii aia sau ceva..” Ma rog.

A , n-am mai postat de ceva timp din cauza ca am avut probleme la scoala din cauza postului cu tocilarele. In ce tara traim ba , in ce hal de tara , defapt , ce oameni , ca  tara n-are ea vina.

Comentarii
  1. ncrugu spune:

    :)) mi-ai „furat” ideea de post pe săptămâna asta. nu-i nimic, am subiectul de rezervă, o cretinătate puţin mai mare, Harlem Shake. îl livrez mâine.

  2. pacalici spune:

    Am evitat sa ma uit la „Romanii au retarzi” dar nu-i nimic..au avut cei de pe twitter grija sa-mi relateze pas cu pas ce vomitau aia in emisiune..jalnic,iar partea nasoala e ca au avut si audienta mare

    Apropo de tocilare…ti-ai luat-o? 🙂

    • reivanreviews spune:

      eu nu mi-o iau niciodata , ca nu-mi permit.
      e mai complex..e pe sistemu` „esti spus lu mama” , doar ca in locu` lu „mama” era diriga.
      si partea cea mai incredibila e ca diriga a sunat-o pe mama sa-i spuna ca injur =)))
      Am trait intr-un cartier cu tigani care au facut cei 7 ani de jilava cel putin si vezi Doamne nu-i normal sa injur =))))

  3. GhiciCine! spune:

    Câtă modestie pe tine când zici „la școală” :)) Zi și tu la liceu să pari mai mare 😛
    Să trecem peste… Ai avut probleme din cauza postului cu tocilarele :)) probleme Gogule? Până la urmă tot te-a scpul lu mata(da, fara cratimă) și chiar dacă nu vrei să recunoști ce ți-a făcut tot ne dăm seama. Doar nu era să te pupe și să zică „Fiulie, e prima dată când auj de la cineva că înjuri, sunt așea mândră! Acum poși să o fași și lângă mine! ” (bagati accentu a la RyK@ când citiși). E logic că nu s-a simșit prea bine cănd a auzit că propriul său fiu face publică viața colegilor săi pe internet cu un limbaj atat de vulgar. Probabil i-a crăpat obazul de rușine, dar asta nu se întâmplă la moldovence. Scuze șchipule de glumă dar dă bine.
    Așa, acum să zicem ceva și despre emisiune.
    Românii au talent e una dintre cele mai tari emisuni. Cum să nu iți placă să vezi atâția retardați care fac un numar de căcat și când îi intreabă Pavel sau Smiley dacă ei chiar cred că vor căștiga ei spun cu (ne)încredere Dddda!
    Prima emisune mi s-a părut cam nașpa, nu a fost prea amuzantă pt că nu a avut multi retardați ca în sezonul trecut.
    Bafta Șchipule și trăiască RyK@ !!! De-abea aștept să te intrebe lumea cine e RyK@ =)))))))

    • reivanreviews spune:

      Ioane sicer sa fiu , mama injura mai urat ca mine.
      Nu e ipocrita sau ceva…
      E un om sanatos la cap care stie cum sta treaba cu oamenii in ziua de azi. Nu se asteapta s-o ard gen „Fecioara Maria ”

Lasă un răspuns

