Tipul nou

Posted: Februarie 11, 2013 in Uncategorized

Daca tot ne-am hotarat sa facem blogu posta cateodata eu si PinheadT / 2 / shitty2review etc , etc , etc 🙂 am zis sa va fac pun in tema in caz ca nu-i fac si lui un cont de administrator sa posteze ce vrea cand vrea.
In primul rand ne deosebiti din stilu’ de scris , adica el scrie elegant cu diacritice si eu scriu mai golanesc..fara. El scrie mai bine oricum .
IMPORTANT : Daca el scrie ceva , orice nu ma implica pe mine cu nimic. Daca eu scriu ca urasc ungurii si el ca uraste calofilii , tiganii , bodyguarzi sau , ma rog nu inseamna ca amandoi uram chestia respectiva.
Sincer sa fiu , eu n-am nimic cu nimeni , doar cu ungurii , dar ei sunt niste nimeni. Bine , mai urasc retardatii indiferent de etnie. N-am nimic cu tiganii. Sincer sa fiu am prieteni tigani de la 5 ani care niciodata nu mi-au gresit . Chiar ii stimez pe unii. Normal ca nu pe nenorocitii aia de cica „mafioti / micii jmecherasi @ lumea interlopa si cersetori. Ungurii in schimb SA MOARAAAAA

Lasă un răspuns

