Inimă de Ţigan – Le avem şi noi p-ale noastre

Posted: Februarie 10, 2013 in Mindfuck, Sloboaze

Dacă Dumnezeu n-ar fi vrut să fim rasişti, ar fi făcut zăpada neagră.Eu

Când a apărut serialul, pardon, telenovela, eram în clasa a şaptea. Atunci îmi creşteau primii floci pă pulă, aşa că nu aveam discernământ. Am văzut toate ( absolut toate ) cele foarte multe episoade. Eram ud la coaie când începea, cum sunt acum ude fetele de clasa a şaptea când începe lala band. De atunci, au trecut vreo şase ani. După ce s-a terminat serialul n-am realizat ce-am făcut. A fost nevoie ca Acasă Tv, postul de căpătâi pentru 95 % din femeile din România să redifuzeze telenovela.

Astăzi, butonam telecomanda inert, în căutare de chestii amuzante şi am dat peste un episod din Inimă de Ţigan. Mi-am amintit câte orgasme aveam făcând laba uitându-mă la serial şi brusc mi-a crescut inima ( de jos ). După cinci minute mi-am dat seama cum mi-am omorât câteva mii de neuroni, atunci, în 2007 şi am început să-njur.

Adică, cum pula calului să promovezi ceva ce n-ar trebui să existe? Serios, ţiganii sunt cele mai inutile şi enervante fiinţe de pe planetă ( da, aici mă refer şi la unguri, indieni, restul lumii ). Cu toţii ştim că există un singur popor de oameni perfecţi, cu femei faine…România.
Mai bine promovau…ştiu şi eu…maidanezii. Inimă de Maidanez – povestea a doi maidanezi, un bichon purpuriu, venit dintr-o şatră maidaneză de maidanezi se îndrăgosteşte de un pechinez de Malta, dintr-o bogată familie maidaneză de maidanezi, dar din cauza diferenţei de clasă socială cei doi sunt nevoiţi să se vadă pe ascuns în centrul Bucureştiului, ziua în amiaza mare. Cum să nu te uiţi la aşa ceva?

Nu mai zic nimic, că nu merită şi n-am nici inspiraţie. Vă las doar nişte versuri şi melodia de unde provin. Vă prindeţi voi la ce mă refer, că doar nu v-aţi uitat ca mine la vreo 300 de episoade dintr-o telenovelă de căcat.

Yes I chose the gun instead of the Bible
I kill and I run wherever I go
Now the cold hand of death is pulling me down
No man praying can rescue my soul!

PS: Cu acordul şefului, o să scriu aici în fiecare miercuri, începând cu miercurea viitoare, săptămâna asta nu mai am subiecte. Pe viitor o să fiu mai amuzant, acum trec printr-o perioadă mai neamuzantă din viaţa mea – 2 / PinheadT / shitty2review

Comentarii
  1. pacalici spune:

    True..:)

    Dupa ce ti-ai luat pule peste bot de la „aparatorii” tocilarelor, acu’ te iei si de ciori?..esti masochist?..o sa fii ars pe rug..

  2. pacalici spune:

    *sau „puli”..care e pluralul?

Lasă un răspuns

