Sunt eu cretin sau atat de subitl incat sa ma inteleg eu pe mine? Clar , da !

Posted: Februarie 8, 2013 in Uncategorized
Etichete:, , , , ,

Deci mi-am luat organe sexuale-n bot si alte chestii nasoale , ma rog , lectii de buna purtare si d-astea pt postul cu „tocilarele ” si chiar cred ca sunt asa retardat ca ma inteleg eu pe mine si nimeni altcineva nu intelege dejectiile abjecte pe care le vars cu nerusinare aici. Sunt un fel de Silviu Gherman  , nimeni nu intelege ce e in capu meu.

S-a gandit cineva , oricine din aia care au citit postu` ala ca eu ma leg fix , dar fix aia care ar spune in mod normal , banal , la o jumate de tigara si 1 doza de cola facuta posta de 10 malaci ca tocilarii nu sunt asa si pe dincolo?

Vad ca nu , deci nu o mai ard subitl ca nu-mi iese.

In primul rand nu-s de acord cu termenul de ” tocilar”  , nu-mi place , nu reprezinta practic nimic . Si eu am fost considerat tocilar de unii care nu stiau sa-mi explice de ce , in fine .

Pe scurt , ca e postu` facut asa la repezeala fara inspiratie ,  nu am nimic cu nimeni , apreciez oamenii care invata din greu sa ajunga cineva , nu am nimic cu niciun gen de muzica , doar ca nu le agreez pe unele , am ceva cu retardatii care au idei preconcepute despre orice , si eu am vrut sa satirizez oamenii aia incercand sa ma dau unul de-al lor.

Daca intelegi bine , daca nu …asta e.

Clar e ca nu am facut referire la nimeni , ba da` sa mor , LA NIMENI . Si pan` la urma , cati asa-zisi tocilari asculta genuri de muzica macar asemanatoare cu ce am scris eu pe acolo? Va zic eu , nimeni . Adica  , aproape nimeni , nu-s chiar Dumnezeu sa stiu tot ,dar asta e in mintea obscura a personaleor obscure de aici care formeaza marea masa , manelistii aia cu „haur” pa ei  , ca „tocilarii” sunt oameni urati  , care nu stiu sa se distreze , stiu doar invata si ca Rock`u e muzica pentru nebuni sau pentru ei.

Ei bine , ca sa fiu clar , nu-s de acord cu aia  , si am vrut sa le arat cat de retardati sunt fiind si eu la randul meu un retardat ca ei…poate au simtul penibilului si-si dau seama ca d-aia am folosti expresii de cocalar , gramatical am fost infect si ideile erau simple si fara substanta , ca sa-si dea aia seama cat de retarzi sunt.

Comentarii
  1. pacalici spune:

    Tu vrei sa le explici retarzilor de ce sunt ei retarzi?..nici o sansa :))

Lasă un răspuns

