Ghid de dresat , pardon , agatat tocilare

Posted: Februarie 7, 2013 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , , , , ,

No amu` , tocilarele sunt exact fiintele planetei pe care vrei sa le eviti . Fugi de ele ca satan de tamaie sau ca mine de berea fara alcool. Dar , daca esti urat , ai nasu mare , puta mica , o sa te ajute ghidu meu. Nu intrebati de unde cunosc procedura , am avut o viata grea !

In primul rand , tocilarele , ca cele mai nebagate in seama fiinte de pe fata pamantului cersesc atentie. Unele ( majoritatea ) asculta metale grele gen…Bullet for my coi . Deci , ca sa incepi o conversatie cu un astfel de personaj trebuie sa spui doar buna , ii arati ca stii ca exista si ea se uda instant. O sa se pise toata pe ea de emotie , dar tu ca un finut te faci ca nu observi . Apoi bubele de pe fata se fac si mai rosii decat sunt si incepe sa gangureasca prostii.

DE RETINUT NEAPARAT ! : SINGURELE DISCUTII PE CARE LE POTI SI ESTE RECOMANDAT SA LE PORTI SUNT CELE DESPRE SCOALA , restul sunt cuvinte ce necesita cautari in dex pt tocilare.

Sa spunem  ca vrei sa saruti o tocilara. Asta inseamna ca esti dereglat mental sau ca ai pierdut mega-pariu. Astea-s proaste deci o sa fie usor , ai grija insa ca astea sunt perverse si o sa te trezesti cu o limba ascutita cu aroma de carte noua in gat !

Sa spunem ca vrei sa futi una , ei bine , da , si tocilarele vor pula prin definite ca-s femei , dar cum stiu ca nu o sa aibe parte la inceput o sa fie frigide , dar daca proti niste discutii despre teza la biologie si tema la chimie si franceza poti sa treci la pasul asta si o sa para ori doritoare , ori sunt prea proaste sa inteleaga ce vrei de la ele.

Folosesti replici gen ” Hei , am ramas in urma la mate si nu am scris tot , vii pe la mine sa-mi aduci caietul ? 😀 Am o carte de dragoste de-ti vine sa-mi sugi pula. ( astea-s innebunite in secret dupa laba band , bieber si cartii de dragoste si filme cu vampiri cu ciclu )

Oircum ,  e usor cu astea , le cumperi de ziua lor si de valentain`s shithead o carte proasta pe care le-o arunci in dinti si ca rasplata daca se fut bine le zici ceva de genu ” Ti-as da un 10 la supt pula „. Si sunt asa de prinse in invatat incat le futi hardcore in cur cu inca 5 insi , nici n-o sa bage de seama

Important din nou , niciodata daca te vede cineva pe strada la sa zicem 2 metrii de o tocilara , chiar daca e iubita ta de 10 ani , nu-i spune ca o cunosti. Mai bine fugi de acel cunoscut , mai bine nu scoate tocilara din casa , astea oricum nu prea ies…

Ma rog , ghidul meu nu-i prea bun ca nu am avut experiente cu astfel de specimene. Thank God !

Poti sa incerci sa le imbeti , astea oricum nu s-au mai imbatat vreodata si o sa li se para palpitant.

Neaparat trebuie sa pari un neinteles si sa asculti metale grele , sau ma rog , s-o pacalesti pe ea ca faci asta. O sa se ude si in sufletul ei o sa vrea sa o futi.

Dar cum bine imi spunea un coleg ” Ai grija ba schiopule de coiu` tau ” Mare dreptatea avea.

Comentarii
  1. pacalici spune:

    Sa futi o tocilara..clar ai pierdut un pariu..dar ce te faci ca sunt unele care par atat de inocente,si,ce sa vezi?fac o muie de zici ca te exorcizeaza..si a doua zi tot inocente se dau..
    Chestia cu imbatatul nu prea merge ca li se face rau prea repede si strici tot..

  2. ncrugu spune:

    bullet from my coy nu e metal greu:) … ele ascultă cele mai idioate chestii din muzica rock: ză wannabe metăl ( aiu cu coiu, jon bovi şi cradle of filth )…adică cea mai de căcat muzică după kiss fm, manele şi dubstep.
    asta-i metăl adevărat:) … trust me, I know

  3. drop32 spune:

    esti un frustrat…

  4. Anonim spune:

    La cat esti de prost si de taran inteleg dc ai facut postarea asta….Baiatule daca tu nu esti capabil sa inveti si sa ai langa tine pe cineva, nu te lega de persoane care nu ti-au gresit cu nimic…..Textul tau este unul de 2 bani si ca si tine cred, si cine te aproba este clar…….Ce te mananca pe tine in cur ce fac alte persoane?…Daca nu ai o viata personala buna ce sa iti ceara cineva …:-j…..Si eu nu as fugi asa cum spui tu ca ai face….pt ca esti un prost facand asta…ce daca asculta „metal greu” nu ai nici un drept sa te legi de cineva…veziti de viata ta de 2 bani si de mintea aia seaca…

    • reivanreviews spune:

      Bine ca m-ai facut taran , pula mea , si daca eram de la tara asta tot nu-i o jignire da` ma rog , ai coaiele asa mari ca postezi „anonim”.
      MAcar daca te legi de mine , stilul meu de scriere , nu o face in limbaj de mess.
      Si cred , defapt numai cred , iti spun ca eu o ard badass si ca tot ce scriu aproape e la misto si ca nu ma leg de nimeni in special . I fucking love haters ! xD
      Cine nu intelege , pacat de el , cine intelege cinste lui.
      Nu-i vina mea ca unii nu stiu ce-i aia caterinca sau satirizare , am trait o viata explicandu-le altora ca nu sunt retardat asa ca am decis sa ma comport retardat , dar asta nu ma face retardat.

  5. tavitavitu spune:

    Baiatule invata sa nu mai faci referire la alte persoane ca fiind „tocilar” in primul rand cuvantul asta este folosit cel mai des in filme, daca noi traim intr-o societate in care sa inveti la sc, liceu este ceva rau asta este alta poveste, tu esti prea inteligent, folosesti cuvinte carora nici nu le cunosti intelesul, sau sa cunosti timpul cand ele trebuiesc folosite. Ce treaba ai tu ca aceste „tocilare” asculta muzica asta, se uita la ceea ce se uita?..Ce te mananca pe tine in fund de ceea ce fac alte persoane?…Bine inteleg ca ai o viata sociala de 2 bani si minte nu ai, dr nu te priveste pe tine cum sunt alte persoane….A si app daca tot faci o postare de genul , scrie mama si tu corect….SI NU TE MAI BAGA IN VIATA ALTORA, om de nimic ce esti…..Si sa cine aproba postarea ta, inseamna ca si ei sunt la fel ca tine…Ce te mananca pe tine in cur de ceea ce fac alte persoane, te intreb iar acest lucru ?!…..Mars cu postarea ta…ba ele or fi „tocilare” dar au minte, tu tot prost ramani si un mare zero, si vei vedea asta. „Tocilarele” asa cum si alte pers numiti acest gen de pers care chiar vor sa invete si au placere pentru scoala sunt persoane minunate si bune la suflet, iar voi sunteti doar niste ignoranti buni de nimic, ce se leaga de cum sunt alte persoane, dar uitativa la voi si nu va mai uitati si interesati de cum sunt alte persoane

    • reivanreviews spune:

      Am hateri coaie :)) devin cunoscut
      1. Trebuie sa fii extrem de retardat sa iei in serios ceea ce scriu eu , dar exrem de retardat.
      2. Eu nu ma bag in viata nimanui , nu am spus ca x face laba-n baie cand citeste tema la biologie , m-am legat de o categorie sociala mai nefericita , ma rog , nici macar nu am facut-o pe bune.
      3. Imi plac oamenii care se iau de mine fara sa ma cunoasca.
      De acum o sa scriu mare cu rosu undeva ca eu aici doar bat campii si nu ma leg de nimeni

      • tavitavitu spune:

        Nu te bagi in viata nimanui?….Ba da o faci prin postarea ta…
        Si fie ca le faci la „misto ” nu ma intereseaza, nu ai dreptul sa spui asemenea lucruri.
        Si nu am cautat sa te jignesc prin expresia „taran”, sunt destul de constient ca jignirea nu rezolva si nu face nici o zgarietura, dr ma deranjeaza faptul ca faci referire la lucruri de care nu ar trebui sa te legi si intereseze

    • reivanreviews spune:

      Nu , nu ma bag in viata nimanui , tot ce borasc eu aici sunt caterinci ieftine despre persoane fictive de care se leaga un fel de etichete gen…tocilarii / tocilarele sunt urate , Reivan e prost si Metalu` nu e pt pizde.
      Nu am intalnit pana acum tocilar / a sa asculte Metal.

      • tavitavitu spune:

        Nu ma intereseaza ca sunt personaje fictive, ori nu…..afirmatiile tale sunt nejustificate…..si nu ai ajuns tu prof de rom sa ma corectezi pe mine, mai intai priveste ca ai facut greseli de ortografie cand ai postat.

    • reivanreviews spune:

      Sunt parerile mele despre nimic..
      adica ce pula mea ma complic eu cu tine , tu scrii „sau” cu cratima…

      • tavitavitu spune:

        Ai si tu..”pula ” ma ?. De cand a ajuns numele unui organ masculin ca fiind un cuvant de baza….oricum tu tot un paralel cu viata ai sa ramai.

      • reivanreviews spune:

        da , am si e chiar considerabila.
        Tot nu inteleg de ce esti suparat / frustrat , te simti vizat ?
        Daca da atunci iti zic verde-n fata , esti retardat. Nu am nicio problema cu nimeni si nu ma deranjeaza niciun tip de oameni , scriu astea doar sa ma distrez si daca vrei chiar mai adanc le scriu ca sa-i satirizez pe cei ce au idei fixe false despre un anumit tip de oameni…

      • tavitavitu spune:

        Ai vizat pe ceva ce eu urmeaza sa fac. si aici ma deranjeaza, si retardat nu ar trebui sa numesti o pers ca fiind asa, cand nu sti ce inseamna cuv asta …si apropo „Retardat inseamna „: nedezvoltat din punctul de vedere al intelectului; întârziat mintal:….Iar eu dupa cum vezi am destul minte, si nu ma leg in mod special de tine ca ai postat asta, ma leg de faptul ca tu ai facut referire la ceva ce eu doresc sa fac, si nu iti voi explica la ce ma refer. Veziti de viata ta si nu te mai lega de vietile altora

      • reivanreviews spune:

        cum adica ceea ce doresti sa faci?
        Frate , tu faci ce vrei tu , daca eu sau oricare idiot din lume spune ca nu e misto ii bagi pula-n gura nu conteaza asta.
        Nu cred ca esti foarte dezvoltat mental , asa ca un trolling mic , puteai sa te gandesti , ” ba , poate asta se ia de aia care au idei preconcepute despre absolut orice ” dar , ma rog , however…

      • tavitavitu spune:

        Renunta la cuvintele in eng, pt ca esti roman, si nu ma judeca tu pe mine doar pt ceea ce afirm eu.
        Nu trebuie sa ofer nici o explicatie unei persoane ca si tine.

      • reivanreviews spune:

        mi-ai dat KO.
        fac un post in care sa exprim clar ce am vrut sa spun prin asta , ca vad ca-s prea subtil 😐

  6. pacalici spune:

    Bai @Tavi,baa,inteleptule?..ia zi tati,cati ani ai?..da vad ca esti afectat tare,rau de tot de articolul asta,gagica-ta (daca ai) e tocilara?..

  7. pacalici spune:

    @Tavi..stai linistit,nu ma interesa la modul direct „cati ani ai” doar ca felul in care protestezi tu imi zice automat ca ai sub 20..atat,ar fi trebuit sa-ti dai seama ca era o caterinca postul asta..ai fi putut veni si tu cu o idee,asa ca intre barbati

  8. Lucian spune:

    Multumesc Reivan!
    Ghidul tau chiar m-a ajutat sa flirtez cu o fata din aceasta categorie. Doar m-am uitat la ea, am zambat putin si apoi s-a udat toata. Avident, am facut cam tot ce scrie acolo in afara de sexul oral. Nu era neaparat nevoie!
    Multumesc inca o data!
    Numai Bine! Si note bune la liceu!

Lasă un răspuns

