Hell yeah ! Mortii lui de titlu ca eu nu-l vad

Posted: Ianuarie 27, 2013 in Uncategorized

Deci am avut o revelatie maxima frate. Tocmai cand vroiam sa ma calugaresc si sa-mi ard paru din cap mi-am dat seama ca sunt foarte beat si prost. Si ca am niste subiecte misto de impartasit cu voi.
Deci o sa fie caterinca ieftina si placuta.
Ma simt proaspat , zici ca-s Popei marinaru in erectie dupa 5 doze de spanac d-ala.
O sa ma iau de niste blogerasi penibili pentru ca pot si vreau. Oricum eu am depasit limita penibilului de ani.
Si mai aruncati si voi cu niste comentarii in mine…dar fara sa va luati de mama. In rest pe mine poti sa ma injuri.
Si pentru astia mai pe care-i cunosc „Paunul o sa-si ia zboru” …intelegeti voi.

Comentarii
  1. colegu spune:

    “Paunul o sa-si ia zboru”
    Ce ras malefic am putut sa scot cand am citit :)))
    Bine ma RDS 😆

  2. Taraskoiov spune:

    “Paunul o sa-si ia zboru”
    Si eu am ras malefic de parca as fi spus-o eu!
    Zi ma cand o pui ca nu mai am rabdare.

Lasă un răspuns

