WTF

Posted: Ianuarie 25, 2013 in Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

Lasa titlul , e chiar neimportant.

Eu am de ceva timp cont pe TPU.ro , stiti rahatul ala , m-a ajutat recunosc , dar tot un rahat ramane. Il folosesc acum doar sa rad. Imi inveseleste zilele dar , functioneaza bine si ca baza de studiu a pubertinilor , pre pubertinilor ( daca exista asa ceva ) si adolescentilor.

Si ce am observat in ultimul timp e ca foaaaarte multi copii la varste nu fragede , exagerat de fragede incep sa se futa. Nu am o problema cu tine coaie , tu baiet care la 13-14 ani ai prins marele bulan sa futi o pizda beata muci  nerasa si care mirosea a naftalina , vorbesc de copii ( in general fetele ) sub 14 ( ATENTIE SUB 14 ) ani care sunt anhiate dupa pula.

Manca-va-s talentul vostru, si eu la varsta lor vroiam pizda , dar sunt baiat ,sunt un porc si ..pula mea , femeile sunt mai „sfinte” mai astea.

Poate ca e vina mass-mediei , poate ca e vina industriei muzicale care promoveaza doar cuvintele ” SEX” , „SEXY” , ” LALA” ( si aici chiar am o obiectie , ce-i cu tot lala-u` asta , nu va ganditi ca celelalte note muzicale se simt jignite? de ce nu faceti rere band sau FA-SOL-E song. Mai inspirati-va si voi , ca o ardeti pe lala-u asta banal. )

Nu cred ca e foarte gresit sa te gandesti ca vrei sa rupi o buca la 13 ani ( deh , astea sunt vise umede la 13 ani ) , sau ca ai vrea sa primesti o pula in pizda ta proaspat menstruata ( am mai inventat un cuvant manca-va-s) si extrem de stramta , dar de la a te gandi pana la a face la astia e chiar mic pasul.

Pe mine nici in pula nu m-ar durea daca eram putin mai prost ( vorba cantecului , daca eram putin mai prost , eram fericit” ) dar cand ma gandesc ca astia-s viitoru tarii , copii care la 13 ani fac sunt deja la al doilea poate al treilea avort , si care considera ca o fata virgina la 14 ani e o terminata…vai de pula  mea , nici nu vreau sa ma gandesc.

Si o sa dau si cu niste dovezi de astfel de specimene proaspete , asa ca sa nu credeti ca fac o selectie , o sa dau doare ce-i recent , intrebari care arata cam care-i nivelu` de pe TPU.

Pentru ca simt ca nu-i futaiul mental complet , tipa avea 12 ani. Deci la 12 ani fetili si puleteii vor cur si tate ? LA 12 ANI? FA FUTU-TI MORTII MA-TII TU AI CICLU? BAGA-MI-AS PULA-N EDUCATIA TA? A inghitit 6 ani de zile ca bajetii radeau de ea ca nu are tate? arunca-te de pe bloc.

SSi ea avea , guess what , tot 12 . si nu avea habar de nimic in pizda ma-sii . Macar zice ca se protejeaza.

Ea avea 11. Macar ea nu se fute. Dar totusi…

Si acum ma rupea lenea si ma doare capul sa mai caut , dar tot mai sunt pizdee de clasa 6-a care se trezesc futute de „popularii” din oras ( adica alti copii de clasa a 6-a , iti dai seama se pisa toti copii de liceu pe ei de frica cand ii vad pe popularii de calsa a 6-a ) , mai sunt fetite de 11 ani care se mira de ce nu vrea Pulatel care e clasa a 10-a sa stea cu ele , ca ele au CUR !

Unde pula mea o sa ajungem?

Comentarii
  1. robotul spune:

    am vazut si eu, ramai masca cate poti sa vezi. am vazut intrebari legate de fetisuri, daca e ok s-o faca cu nu stiu ce obiect sau tot felul de fantezii. un almanah de vise umede, venite din mintea unor pustoaice de 12-13 ani.

  2. pacalici spune:

    Stii ce-o sa zica liderul cretinilor?
    -„Coaiee,asta e evolutie..macar stiu sa se protejeze”
    …totusi,n-ar trebui sa mai astepte vreo 3-4 ani si apoi sa invete cum sa puna prezervativul?
    Internetul a devenit un „obiect de dezvirginat” fetite..

Lasă un răspuns

