Ma pis pe Hit`uri si pe Kiss FM !

Posted: Ianuarie 23, 2013 in Uncategorized
Etichete:, , , , ,

De ce ma pis eu pe kiss fm? Din obisnuinta.

Cum frate sa fie cel mai ascultat radio de pe la noi cand aia dau 3 melodii jegoase „hit`uri” complet inepte , ale unor cantareti inepti si le ridica la rang de arta .

Si cred ca e un fetish al proprietarului sa auda numele postului de radio din gura a cat mai multe curve. Nu conteaza ca ala in melodie are versuri gen ” Ai bani si vreau sa ma fut cu tine in baie in Bamboo” , nu trebuie sa suna asa ” Ai bani si vreau sa ma fut cu tine in baie in studioul Kiss FM ascultand pe ascuns Radio Romania Actualitati”.

Dar cred ca problema cea mai mare o reprezinta melodiile cretine care apar pe Kiss FM.

Uite , de ex , Loredana – Apa  , e o melodie mai mult decat muista. Vreti sa o disesc? Nu ma doare nici in …cot daca vreti sau nu , eu tot o sa o fac.

Srtrofa Loredanei , care e aproape de menopauza si moarte dar vrea inca sa se futa hardocre.

„Apa, apa, apa,
Yeah la la la la la la la
La la la la la la la,
La la la la la la la. ” – Ce pulalalalalalalalalala lalalalalalalalala lalalalalalalalala mea e asta?

„Şi câte nopţi şi zile am stat cu gândul doar la tine, – uimeste-ma !
Urăsc să trăiesc ascultând non-stop balade de iubire, – logica pe unde?
În lipsa ta orice pală de vânt e ca o mângâiere, – si cu mine e ca un pumn in coaie?
Nu mai suport să trăiesc nicio zi într-o lume fără tine.” – DAAAA ! SINUCIDE-TE !

Refren:
O-mbrăţişare, o sărutare, ( o muieee )
Un loc sub soare vreau în care nici măcar un singur gând nu doare, ( nu stiu unde pula mea ai invatat tu ca gandurile dor )
Te alung şi te chem iar, te las şi iar te iau, ( in gura ma iei? decide-te )
Cu mine şi în vise şi oriunde m-aş mai duce-n lumea mare. ( ?!?! )

Strofa Loredana 2:
De câte ori m-am jurat că de mâine am să mă las de tine, ( sa te lasi de mine? Da ce sunt eu ? heroina? )
De atâtea ori m-am trezit ca te sun cu telefonu-n mână, ( bine ca nu ma suni cu telefonu-n pizda )
Urăsc sentimentul de gol în stomac şi de singurătate, ( mananca popcorn la un film , nu tu gol in stomac nu tu singuratate ! )
Aş da orice să te am lângă mine încă o noapte.

Strofa Cabron:
Ah, bună seara, iubito ( gemi inainte sa intrii in ea? gemi de pe drum? de la usa?)
M-aştepţi ca şi când numai eu şi cu tine am mai fi pe pământ,
Ah Şi nu vreau să fac să te doară, ( pai daca nu dai in ea ca in fasole nu o sa o doara bai Dudu Steel )
Promit că mâine o să vin, dar nu pot diseară, ( gemi la telefon deci..)
Am încercat să te sun, dar n-a mers, ( patetica scuza , ti-a mancat cainele telefonul?)
De parcă ne sunam unul pe altul în acelaşi timp, gândesc, ( gandesti? nu te cred! )
Aşa coincidenţă n-am mai întâlnit,
Nu mai pune întrebări că mă obligi să te mint şi nu vreau,
O să vin mâine şi cu tine o să stau, ( o sa stati?! )
Aş fi venit acum, dar băieţii mă aşteptau, ( ohoo..)
De fapt, glumeam şi ca să-ţi zic pe şleau,
Sunt la tine la uşă şï vreau [ Pizda]. ( Adica faci o strofa intreaga de suferinte si labe triste , de sentimente exprimate pur si virgin ca la sfarsit sa-mi spui ca esti la ea la usa si vrei s-o futi si bati ca disperatu de juma` de ora? )

De ce sa asculti asa ceva?
PS : Loredana la 500 de ani ai ei se crede o adolescenta virgina? Cum sa cred eu versurile astea cand sunt venite de la o femeie mai batrana ca mama ?
Comentarii
  1. robotul spune:

    ai mentionat o multime de „hituri” si totusi ai spus decat una. Nu vad decat frustrare, piesa e declarata hit in functie de voturile din top. in functie de cerinte. daca tu n-ai credit sa-i suni pentru o dedicatie, normal ca nu vei auzii piesa deorita. eu detest aceasta piesa, versurile nu au o logica, dar mi se pare frustrat sa spui asta despre un post de radio. ce vrei sa-ti puna ? gangnam style ?

    sunt (sa spunem) 10 hituri, in 3 luni daca nu iese nimic nou, normal ca te vei satura de aceleasi piese la nesfarsit. nu au o programa cu alt gen de muzica, ca sa poata diversifica programa radioului. ca in genul tv-ul, nu-ti place emisiunea/postul, schimba-l. nu te obliga nimeni sa te uiti/asculti.

    • reivanreviews spune:

      pai tocmai asta-i problema , nu au varietate . Au in playlist acceleasi melodii , mai schimba 1-2 odata la 2-3 luni. Nu cred ca ruleaza mai mult de 100 de piese . In general pana si posturile din strainatate care transmit 1 singur gen de muzica ruleaza pe 1 luna mai multe melodii. Si m-am cam saturat sa ascult fortat din diferite motive hit-urile in portugheza de vara trecuta iarna , sau ” Vara nu dorm” iarna.

    • 1altcineva spune:

      N-ai ce-i face dacă prostimea asta cere… Este futil să te stresezi degeaba pentru niște puleți care nu știu decât să se bâțâie în cluburi pe niște duduială fără sens…
      Ieri mi-am pus mintea cu astfel de specimene și am regretat pentru că mă luase o durere de cap groaznică. Nu te obligă nimeni să ascult rahaturile alea deci rămân la Metallica, iar tu ai face bine să nu mai dai pe astfel de posturi de radio că ajungi la ORL

  2. PinheadT...2....ştii tu spune:

    Deci…=)) . bun articol, am râs, cam aceeaşi părerea o am şi eu. chiar mi-a sărit în ochi „creaţia” loredanei.

    @robotul…aberezi, kiss fm să se apuce de difuzat şi pink floyd că tot de căcat e.

Lasă un răspuns

