Poker ( 2010 )

Posted: Ianuarie 19, 2013 in Uncategorized
Etichete:, , , , ,

De retinut , regizor e Nicolaescu , deci e o mare capodopera ….NOT!
Fara chestii profesionale , nu de altceva , dar nu se merit sa-mi stric materia cenusie pe rahatul asta , oricum am putina …

Deci a fost zii de pensie in viata marilor actorii de mana a 2-a romani. Si ce au zis ei , hai sa mergem la Niocalescu sa ne imbatam si sa ne cheltuim pensia pe POKER . Hai sa chemam si o  pizda semi-buna si asta e manca-va-s , facem mare film.

Si uite asa , regretatul regizor a avut o ultima erectie , a tinut s-o filmeze goala el pe Jojo , care nu arata rau .

Probabil ca l-a facut fericit , cand mai vede el pizda tanara buna? Cred ca ultima dorint a lui a fost sa ii se taie penisul si sa il puna langa cenusa. Si de aia sunt eu fericit ca nu a fost telveziat momentul. Cine vroia sa vada o pula zbarcita de mos de 90 de ani tavalita prin cenusa?

Semi-profesionist vornind filmul e o incercare complet esuata de low buget in genul 12 Angry Men doar ca nu are subiect , nu are actiune.

Sunt doar replici.

Aduce aminte de skiturile alea din anii `70 de revelion.

Despre morti numa` de bine.

2/ 10. Era 1 daca nu o vedeam goala pe blonda 🙂

Comentarii
  1. robotul spune:

    inseamna ca mi-am pierdut cativa ani buni cu gandirea mea. Mai am ceva ani pana sa ajung si eu smeker cu parf in ochi -scuze- nas, sa fiu cool/smeker!, cu ochelari de hipster, chiar daca n-am probleme cu vederea, da foarte bine.

    o sa mai am timp pana cand voi invarte bani si pizde pe pua, o sa mai am timp pana camatarii se vor imprumuta de la mine sa dea la alti fraieri. O sa mai am timp. Deocamdata sunt doar eu. Acelasi eu. Un robot.

Lasă un răspuns

