Sunt cel mai prost blogger din istorie!

Posted: Ianuarie 18, 2013 in Uncategorized
Etichete:, , , , ,

De ce sunt eu cel mai prost „blogger” din istorie?  Pentru ca asa se nimereste…

Se nimereste sa-mi treaca prin cap ianinte sa adorm , pe la 3 jumate` noaptea , cand eu trebuie sa ma trezesc la ora 6-7 mii de subiecte de posturi demne de pus pe blog.

Si mintea mea le dezvolta extraordinar , fara foaie , fara pix , scriu in minte sute de pagini pe care le uit sau din lipsa de avant nu le scriu.

Si am idei bune ,  daca redactam macar jumatate din ideile care-mi vin si mai invatam ceva gramatica ma pisam pe blogu lu Mircea Badea , macar de o juma` de cola faceam si eu bani si aveam trafic.

Dar eu nu…eu trebuie sa fiu aproape ultimul retardat mintal de pe wordpress , exculznadu-i pe „sjmecherii natureli ” si pizdele sub 15 ani… Adica serios ce pula mea ai tu de scris pe blog la 13-14 ani? Cum te uzi cand vezi un pularau din Pariu cu viata?

Comentarii
  1. robotul spune:

    este posibil ca acele pasarici sa intre in pielea unui personaj, exotic, sexy. Un fel de blog de curva.
    Cu povestiri erotice si foarte spumoase. Sa afli ca autoarea acelor povesti nu poate fii decat o pustoaica care nu stie din ce motiv (poate cum arata) inca mai este virgina.

    Povestiri relatate prin multa imaginatie, carti citite si multe clipuri pron.

    Nu subestima niciodata un autor de blog, nu se poate stii cine se afla in spatele acelui blog. Aparentele inseala :))

Lasă un răspuns

