Transportul in comun sau de ce e Romania o tara plina de marlani

Posted: Decembrie 10, 2012 in Uncategorized
Etichete:, , , , ,

Daca ai fost blessed de God si ai reusit sa citesti tot titlul asta astronomic cu siguranta o sa citesti si postul.
Azi am avut o adevarata revelatie ( nu refelatie ). Am descoperit ca transportul in comun reprezinta Romania atat de bine incat nu ne mai trebuie frunze sau reclame proaste televezite pe Eurosport cu Hagi si Nastase facand-o posta pe Nadia si peisaje pe care ori nu le vezi la noi ori nu poti sa ajungi la ele din cauza drumurilor . Nu frate nu ne mai trebuie , iei francezu` sau germanu` dornic de aventura , il bagi in RATB sau ce ai tu la tine-n oras..astepti pana se inchina de 2-3 ori ( si nu pt ca trece pe langa o Biserica ) il dai jos si exista posibilitatea sa-i placa , pe cand o reclama la TV e injurata de 99 % din cei ce o vad.
Azi la ora 06:30 eram intr-un autobuz din orasul meu mic si infect in drumul meu catre scoala , sigur orice om normal la cap se asteapta sa fie ori singur in vehicul ori cu vre-un alt nebun la cap care merge la liceu la prima ora. Ei bine nu , am fost atacat cu marsavie intr-un autobuz pliiiiin la ora 06:30 de catre….pensionari.
Manca-va-s , eu nu inteleg ce cauta toti bosorogii in piata la ora 6? ORicum nu e deschis , oricum n-au bani sa cumpere nimic . Eu n-am nimic cu pensionarii / oamenii in varsta , ba chiar majoritatea imi sunt simpatici , impartasesc cu tine experiente de viata amuzante chiar daca te vad pt prima oara in autobuz , pe mine nu ei ma deranjeaza , ma deranjeaza babele rujate de 65 de ani care se plang ca penisa lor de 1400 de lei e mizera si ma imping afara cu toata opozitia mea intrbandu-ma de ce nu cobor? CA NU VREA PULA MEA . Ca nu trebuie sa cobor acolo si ca am fost atat de retardaat incat sa stau in picioare ca sa-ti cedez tie locu` sa ma injuri si sa ma faci needucat… Astia nu-s oameni ma.
Cand ma intorc de la scoala masinuta galbena e plina de..penisonari , nu am niciodata aproape loc pe scaun deci stau in picioare langa usa pt ca pensionarii umplu pana la refuz rabla aia jegoasa. Pe la a 2-a statie o tipa de vreo` 30 de ani ma intreaba daca cobor.. eu ii spun civilizat ca nu..atunci ma intreaba de ce m-am pus fix in usa daca nu cobor , ce sunt prost? Atunci , eram prea fericit sa fac scandal , mai ales ca erau 2 militieni de fata si i-am spus doar atat. Citez : ” De al dracu ce sunt m-am pus aici , am vazut ca era asa gol busu` incat m-am pus de loc mult ce aveam aici ? FAAA ce ai in cap unde vrei sa ma pun ? sa ma urc in capu` la sofer? futu-ti mortii tai de proasta. ”
Asa fac eu cand ma enerveaza cineva tare. tipa a coborat socata , eu vroiam sa cobor si sa o bat dar m-am abtinut.Apoi m-am certat cu o curva de varsta mea ca de ce urlu ca pe ea o doare-n pizda etc etc. I-am bagat pula-n gat ca deja numai suportam , si i-am spus niste chestii urate. Ea mi-a spus la un moment dat ” macar eu sunt frumoasa nu mor sarantoaca ca tine. ” . Coaie , atunci mi-a sarit tandara , JUR ! I-am multumit lu Dumnezeu ca eram la ceva distanta de ea ca altfel jur , dadeam in ea.I-am spus chestii nasoale , m-am luat de pozele photosopate ale ei dupa facebook , m-am mandrit ca eu macar sunt multumit cu fata mea si nu mi-o modific in photoscape ca sa ma dau mare la marlani cu ea.
Tipa a inceput aproape sa planga , eu om milos mai ca-mi venea sa o consolez dar am fost incurajat sa raman tare de oamenii peste care anii nu au trecut de geaba , le auzeam cuvintele ce-mi aprobau vorbele ( nu alea despre facebook and shit ) si am simtit ca nu-s inconjurat de idioti. M-am mai luat de un cretin care a sarit in apararea lu` aia , la cati draci aveam il aruncam prin geam , i-am bagat doar o mana-n gat si i-am spus sa taca.
Cand am coborat m-am uitat la oameni , toti inclusiv soferul care nu a comentat ca fac galagie in autobuz nici politistii nu au comentat , toti priveau spre mine aprobator , soferul parea chiar mandru de mine. Si eu eram , poate ca sunt oameni in Romania care nu se bucura cand ii vad chilotii lu…Cruduta si ar vrea sa numai fie toti copii niste cretini care o sa omoare tara asta mai rau de cat e. Sansa mai exista.

Cand ma plimb deobicei pe oriunde in oras vad izolatii termice exterioare . Si ce ati spune voi?
Mie izolatiile termice exterioare imi par ilustrarea societatii romanesti asa cum o vad eu la varsta mea , e fiecare pentru el si doar cei ce au bani isi permit . Trist frate , trist.
„Da-mi Doamne rabdare , ca daca-mi dai putere ii omor ”

Lasă un răspuns

