Guess Who`s BACK MOTHERFUCKEEEER !

Posted: Decembrie 8, 2012 in Chestii
Etichete:, , , , ,

Eu bineinteles !
Am revenit dupa o lunga absenta , mi-a fost lene sa mai scriu si trebuia sa dau niste teze..complicat lasa asta.
Am constatat ca sunt citit si cand sunt pe jumatate mort si nu dau semne de viata , am constatat ca-mi place ce fac si ca vreau sa fac lucruri misto ca altii sa rada fie de mine , fie cu mine.Pana la urma tot bine iese , eu distrez lumea cand altii o distrug.
O sa fac si niste reviwe`uri noi , niste posturi misto , tutoriale despre orice si in general trolling prost .
SO STAY TUNE !

Lasă un răspuns

