Vai de mortii nostrii

Posted: Octombrie 12, 2012 in Chestii socoteli

 

Sincer ,  nu ma incercat nici macar un sentiment de mila fata de tipa care-si ia bataie.

Nu mi-am mai incercat de mult forta intr-o smardoiala , ca dupa niste vizite la tovarasi batuti in spitale m-am calmat si eu.

Si nu-s extrem de bun la bataie , stiu unde dau sa doara , sa dau primu si safug, ca in zilele noastre numai exista parte-n parte.

Dar ma jur , ca niciodata nu ma umileam asa cu pretu a luni de spitalizare  , si de aceea nu-mi e mila de aia care ia bataie.

Pe curva aia …i-as omora natia ei de tiganca , totu romanii tiganizati…toti..tot.

Dar cand nu ai in tine un strop de respect pentru tine….

Sa-ti fie tarana usoara  Romanie.

Lasă un răspuns

