Baga-mi-as pula-n mortii lor

Posted: Septembrie 25, 2012 in Sloboaze
Etichete:, , ,

Pe scurt ca asta nu e un post..e o mizerie necesiva.

Imi bag pula in toti copiii ignoranti de cacat , in toti suferinzii dupa pula in tot in orice e atat de pros ….

Ba eu nu sunt  nici destept nici intelectual sau pula me..dar e atata prostie aici , atati pubertini care sufera incat …e greu de suportat

Curand o sa ma abtin cu greu sa fiu introvertit si o sa fac mult mult rau multor oameni daca ma deranjeaza in cel mai mic fel…

Daca numai postez inseamna ca sunt ori mort ori la puscarie.

Pace in lume si pula mea. Mai jos e un review nou…baga-mi-as pula-n ea de tara cu toti copii idioti din ea.

Lasă un răspuns

