The Brotherhood V: Alumni (2009)

Posted: August 13, 2012 in Drama, Horror, Thriller

 

Ce pula mea?Cel mai prost horror , film sau manea daca vreti vazuta de mine la TV vreodata.

Avem un grup de adolescenti cu patratele si niste fete cu tate mari. Ei au terminat liceu` de 1 an si in noaptea absolvirii au bagat fiecare separat cutitu-n unu` , si cand l-au gasit militienii mort niciunu nu a recunoscut fapta.Dar s-au panicat grav cand au aflat ca au fost filmati , si acum dupa un an se intorc  in liceul care era inchis dupa crima oribila sa gaseasca dovada.

Sa spunem ca povestea e buna.

Acum , eu numai suport actori fara talent ce-s angajati doar pentru ca au patratele , si eu pot fii actor asa  , dar numai ca eu pot sa-mi dezvolt si talent in asa ceva.

M-am saturat de regizorasi ce-si fac filmele in debara din alocatie , cu efecte de cacat , cu idei absolut cretine cum e in filmul asta o inima batand permantent in fiecare cadru ..se aude o inima batand. Eu am avut neplacerea sa-mi vad si sa-mi aud inima batand , nu suna deloc asa cum e in filme , dar asa idee fututa-n creier nu am mai vazut. M-am saturat si de cadre proaste lungite doar de dragul de a fii lungite. Aici e un cadru cu o laptareasa ( in sensul ca e o pizda cu tate mai mari decat..Daniela Crudu , diferenta e ca la asta din film atarna. ) care intra intr-o clasa si nu face nimic. Se uita in jur. Stiti cat dureaza scena asta ? 5 minute pe ceas .

Ce-i cel mai orobil la film e ca exista o scena de aproximativ 10 minute cu niste gay cu patratele care se ling in chiloti. CE SLOBOZ?! Mi-am borat matele si cred ca fetili care au avut ocazia sa se uite la protv in timpul filmului s-au taiat pe maini de ciuda!

Guta facea un film mai bun daca se filma sinucigandu-se. Atat.

A da , nota 0,1 / 10

Si in final , copii aia borat sunt prinsi de un baiat mai inteligent , defapt singurul tip inteligent din film. Wow , ce mister , ce thriller , ce tensiune..ce pula mea!?

Lasă un răspuns

