Top 5 cele mai bolnave filmulete pe YouTube !

Posted: Iulie 16, 2012 in Uncategorized

Pentru ca exista si o parte absolut ciudata pe Youtube eu m-am gandit sa va arat cam cat de nesanatoasa la cap e lumea. Ar fi mers mai bine daca aveam un Vlog dar , n-am deci multumiti-va cu asta!

Locul 5

Sa mai spun si ca tipul asta a fost la inchisoare pentru ca era obsedat sexual ? Mie mi-ar fi fost frica sa-mi las cainele afara daca asta era vecin cu mine 😐 .De cand am vazut filmuletul asta
„Pretty woman ” e o melodie care ma sperie.

Locul 4

Mi-a fost mila , sila si frica in acelasi timp prima oara cand l-am vazut.Totusi cel mai mult mi-a fost mila .

Locul 3

Locul 2

Locul 1

Pe asta nu-l pun . Nu-s asa bolnav.

Dar daca sunteti atat de nebuni sa-l vedeti.

http://www.youtube.com/watch?v=VZB5951GgF8

Lasă un răspuns

