Don’t Look Up (2009)

Posted: Iulie 16, 2012 in Drama, Horror

 

 

Sinopsis : O echipa de filmare care turneaza un film se confrunta cu niste spirite, care ii fac pe fiecare rand pe rand sa isi piarda mintile.

Film in film. Ai vazut asta probabil dar nu la fel de prost folosit acest concept ca in acest film.

Avem un regizor schizofrenic care a facut o pasiune pentru un film din anii `30 , filmat in Romania , dupa povestea unei tiganci intr-un sat de unguri. Deci va dati seama ca am iubit filmul asta ( NOT !!! ). In timpul filmarilor de atunci s-au intamplat lucruri ciudate asa ca filmul nu a fost niciodata lansat.

Asa ca , regizorasul nostru , Marcus se gandeste sa faca un remake filmat exact pe platoul pe care ungurul a filmat si el. Vestici astia nu inceteaza sa fie ignoranti , au angajat pe unii care sa se dea drept romani care vorbeau atat de prost romaneste incat ma uitam in subtitrarea in engleza sa inteleg.In fine tipul ajunge acolo , se izbeste de probleme , ii moare juma’ de echipa in chinuri ca intr-un final sa-si dea seama ca nu e bine sa mai filmeze acolo , dar e prea tarziu.

Deci dupa cum am mai spus-o  conceptul de film in film e oribil folosit . Flashurile ce vor sa sperie privitorul nu m-au facut nici macar sa clipesc , deci ideea de „platou bantuit ” e excelent de tampita. Exista insa scene de violenta foarte misto , ca de exemplu cand ii cade unui tip un reflector in cap. Ala mi-a facut seara mai frumoasa. Singura parte buna a filmului care ma opreste sa ii dau nota 1 e finalul care e bun. Imi pare rau ca dintr-o idee destul de buna a iesit un asa cacat , dar mai rau imi pare ca a fost difuzat la TV . Pe Pro(s) TV.Trist ca in loc sa dam niste filme bune la Tv se dau toate cacaturile ordinare.

Nota 1,5 / 10 . M-am plictisit asa tare incaat am inceput sa ma joc Hangman pe telefon .

Lasă un răspuns

