Sa moara cainii mei de la bloc de nu e lumea nebuna!

Posted: Iulie 13, 2012 in Uncategorized

Prieteni azi eram pe forumul de la filelist in topicul horror sa vad daca cineva de acolo a gasit ceva interesant ca ma plictisesc la noapte.

Si am dat peste un baiat care a postat un link de youtube si scrisese acolo „uite aici horror” . Eu interesat dau click. Si manca-va-s mancarea voastra nu ghiceste nimeni ce era in videou` ala. Erau poze cu oameni morti in sicriu , multe poze , vechi. Sa-mi bag pula ba , a turbat lumea?! Eu tocmai m vazut Noroi care a fost in top 3 cele mai ingrozitoare horroruri si acum asta.

Daca nu aveam mute il injuram pe tip pana imi luam disble.La noapte nu dorm. Clar! Acum e in history l contul de YT . Imi e frica sa mai intru si vroiam sa vad finalul aa nebun de la Noroi. Si poza de prezentare a video`ului e un copil intr-un siciru.Poate-i blestem. Ce oameni , ce oameni….nu tipul cu link`ul , ala care a facut video.

Comentarii
  1. ncrugu spune:

    :)) așa am pățis și io. da nu m-am uitat numai la primele 30 de secunde. a fost de ajuns.

Lasă un răspuns

