Death Valley: The Revenge of Bloody Bill (2004)

Posted: Iulie 13, 2012 in Fără categorie
Etichete:,

http://www.imdb.com/title/tt0403885/

Un grup de studenţi ce mergeau cu o dubă la un concurs, împreună cu profesorul lor, este capturat de un criminal pe nume Earl, care îi obligă să meargă în oraşul fantomelor pentru a se întâlni cu prietenul lui care transportă droguri şi bani spălaţi. Odată ajunşi în oraş ei descoperă ca acesta e plin de zombi, iar căpetenia lor e Bill, un soldat care caută răzbunarea după ce sora lui a fost spânzurată de către locuitorii oraşului blestemat de el.

Nu intrebati nimic de poza , nu am gasit poster , mi-e lene sa uploadez unul .

Deci avem un slahser cu zombi , niste copii alergati de niste zombi , in special de unu` pe care-l chema Bill ( de unde si numle filmului ) .

Prost e putin spus , cred ca e amuzant…Villianul Bill seamana cu Freddy din Nightmare on Elm Street doar ca-i mai prost si nu asa de amuzant

Adica , pula mea e un slasher cu zombie si niste tarani. De cacat combinatie.

Mi-a placut coloana sonora. A fost ok.Mi-a parut rau cand a murit Bill….a 2-a oara.Cum pula mea sa mori cand esti mort?! In fine.amuzant da , inspaimantator nu. In plus apar si niste flashrui care nu au legatura cu momentul in care filmul se afla.

Nota personala 3 ,5 / 10.

Lasă un răspuns

