Noroi ( 2005 )

Posted: Iulie 13, 2012 in Horror, Uncategorized

Deci vreau sa ma uit la acest film cu nume mazgos care cica e cel mai scary film ever.Daca nu editez postul asta ori am facut atac de cord , ori m-am calugarit ori mi-a fost lene.Wish me luck!

LATER EDIT ( Later adica  dupa aproximativ 2 minute jumate de film )

Eu imi bag pula in el de film! M-am pisat pe mine de la prima faza si l-am inchis! Poate e din cauza a ceea ce am citit despre film . Dar era o tanti care facea ca toti dracii si era plina de sange.Nu cred ca m-ai deschid filmul ala vreodata.Dar il tin pe hard..poate intr-o zi o sa fie asa de beat incat sa-l vad.

Deci l-am deschis iar , o sa fie un live review , tot ce o sa scriu in continuare o sa fie scris in momentul in care vad filmul , o sa fie amuzant rau si foarte tare in opionia mea.Review LIVE! SUNT SINGURUL  IN LUME! Acum imi pare rau ca nu sunt mai citit ..postul asta o sa fie faain!

Deci dupa 5 minute : Japonezii sunt cei mai nebuni oameni. Mi-e frica …si pana acum nu a fost nimic ifricosator dar mi-e frica ca dracu` :|.

10 minute : Deci asta e clar cel mai creepy movie ever. Nici nu ma mir ca l-m gasit asa  greu si cu ajutorul unui om foarte priceput in domeniu . Revenind la film , pana acum nu are monstruleti dar eu ma pis pe mine. Seamana cu un documentar . Dar pentru voi…o sa-l vad pana la sfarsit!

Cacat..devine mai rau..Ce pula mea e cu mine ?:| Nu ma recunosc.Acum a trecut de la creepy la intereant.

Ok renunt la ideea asta , ma distrage de la film..o0 sa revin cu review complet!

 

Am revenit si am vazut tot filmul. Nu e chiar asa de rau…. NOOOOOOOT !!! E groaznic de bun. Te sperie pana in radacina flocului.Are un final…ai de pula mea….Povestea se leaga cu greu si eu cel putin am fost ingrozit pe tot parcursul filmului. Damn`it ce final

Nu am mai vazut de la The Shining un film care sa ma sperie in halu` asta. Defapt e mai inspaimantator decat the Shining..nu si mai bun.Finalul e mindfuck sau sleepfuck.

Lasă un răspuns

