Ce urasc in materie de film! Partea II

Posted: Iulie 13, 2012 in Uncategorized
Etichete:, , , ,

Mi-am dat seama ca urasc prea multe chestii ce tin de filme sa le pun doar intr-un post.

Deci aici imi exprim si eu nemultumirea ca altundeva n-am unde.

Il urasc pe Tim Burton. Din toti ficatii , rinichii si plamanii mei! Regizorasu` asta stie sa faca doar desene animate.Eu inteleg creativitatea , e ok sa fii creativ ca regizor dar prea multa creativitate nu e buna.Trebuie sa ai cap , sa iti cunosti meseria nu doar sa fii creativ. Daca nu stii sa regizezi dar creierii iti zburda pe campiile nebuniei apucate de pictura cum facea Tonita . Sau de poezii cum a facut Bacovia , nu venii la noi cu niste ..chestii ca altfel nu pot sa le spun fara creier.

Il urasc pe Johny Deep cand joaca in filmele lui Burton.Defapt il urasc nu ca actor ci ca om. E clar ca baiatu’ e imatur si ca filmele lui Burton il prostesc cum prostesc pedofilii copii cu ciocolata.

Ii urasc pe aia care spun ca Tarkovskiy e cel mai bun regizor din lume! Sa mori tu ca e? Cred ca nici cel mai bun regizor est-eurpean nu este daca ma gandesc la Polanski. Filmele lui sunt cele mai bine gandite filme dar nu ii iese. Toate sunt o zeama lunga , 40 de cadre cel mult tot filmul care dureaza 2-3 ore si accentuate niste gesturi , mimici , replici complet obisnuite ca si cum ar fi secrete ale lumii descoperite de el si redate doar in filmul respectiv!

 

Lasă un răspuns

