Despre BAC

Posted: Iulie 9, 2012 in Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

Si anu` asta muie la BAC! Mai rau o sa fie in continuare , parerea mea.Generatiile Facebook , Hi5 , Salam , Curve virgine , puleti virgini , cocalarii adevarati , generatia Pipota de cioara , toti romanii care se tiganizeaza , generatia PAriu cu viata o sa fie…frumos de tot.

Poate e din vina sistemului , adica nu poate ci sigur , e si vina profesorilor si a programei dar cea mai mare vina o are elevu`prost. Nu ma intelegeti gresit , nu-s vreo inteligenta superiora dar cand vad ce oameni ….nu pot sa mai zic nimic.

Mi-e frica  . Astia o sa trebuiasca sa le plateasca parintilor mei pensia , si eu din salariul meu o sa ii platesc pe ei sa stea degeaba.Dar cel mai tare mi-e frica de tigani si de faptul ca o sa fiu minoritar in tara mea.Imi pare rau ca „etnicii nostrii” o sa detina tara peste 20-30 de ani , o tara pe care mii de ani altii s-au chinuit sa o construiasca si sa o apere..asa cum au putut ei..mai bine , mai rau asa cum s-au priceput.

Pentru toti cei ce nu au dat inca BAC-ul sau cei care au ocazia : ” Esti destept?NU STA! Du-te! DU-TE!Nu are rost sa ramai ! Du-te!

Sa iti fie tarana usoara Romanie !

Comentarii
  1. ncrugu spune:

    Îmi place din ce în ce mai mult ce citesc p’aci. Felicitări.

    La anu’ dau și io bacu. Nici nu mă gândesc că nu-l iau. Am văzut subiectele de anul ăsta și sunt mirat cum de au picat atâția. Nu e greu deloc. România o să ajungă ca lumea din Idiocracy. Eu n-o să plec. Poate doar dacă nu mai e nimic de făcut aici sau dacă Transilvania devine independentă de restul României. Atunci n-o să mai fac parte din ea:)).

    • reivanreviews spune:

      Multumesc de aprecieri :D. Eu pun pariu ca iei BAC`u :).Adevaru` e ca daca o sa traiesti intr-o tara plina de cocalari si oameni ca astia ce ajung la TV in ziua de azi o sa vrei sa pleci.Transilvania e partea cea mai dezvoltata a tarii si din punct de vedere a gandirii pentru ca a fost sub dominatie Austro-Ungara.

Lasă un răspuns

