Little Athens (2005)

Posted: Iulie 1, 2012 in Fără categorie
Etichete:,

http://www.imdb.com/title/tt0417907/

Socant de bun , cand am vazut posterul cu adolescenti in calduri am crezut ca o sa imi fac nervi cu filmul…m-am inselat

Filmul nu are un singur fir epic ( adica o singura poveste ) , are vreo 3 povesti principale in jurul carora se mai creeaza cateva mai neimportante.

Avem asa : Un slabanog distrus de droguri cu un prieten gras ce tocmai a fost concediat , care munceste mult dar nu reuseste sa isi plateasca la timp chiria , astfel ajungand in strada.

O pizda , care arata destul de bine cu un iubit care a facut ciuperci pe pula si da vina pe fata ca l-a inselat si un amic al pizdei care e indragostit de ea dar e relaist si nu vrea sa se destainuie.

Un dealer de pastile gen ketamina , extesy etc. care e minor si fura niste droguri din casa lu` unu.

Iubita unui politist cretin cu o prietena care se futea cu iubitul ei.

Toti se intalnesc la o petrecere…..

Ce nu mi-a placut la film e modul in care a fost filmat. Cadrele ce schimba povestile nu exista. Deci se trece ampulea de la o poveste la alta.

Ce mi-a placut la film a fost jocul actorilor , dramatismul imbinat bine cu ceva comedie si muzica din film…nu sunt rocker , punker sau alte chestii dastea…dar mi-au placut melodiile

Nota personala : 7 / 10

Lasă un răspuns

