American Beauty ( 1999 )

Posted: Iunie 26, 2012 in Fără categorie
Etichete:, , , , , ,

http://www.imdb.com/title/tt0169547/

American Beauty. Prost nume. Nu are leagatura cu filmul.

Sa trecem la treaba , filmul prezinta povestea unui tip Lester ( Kevin Spacey ) care pare a avea o viata perfecta. Are o sotie frumoasa , o fica …ciudata  si o slujba buna.

Asta pana cand isi baga pula. Si eu mi-as fi bagat pula in locul lui. Nevasta il insela , fiica lui il ura si el…..el se masturba la dus.Si omul si-a bagat pula. Cand a vazut-o pe prietena fiicei lui , Jane , Angela (Mena Suvari ati vazut-o in American Pie ) o blonda frumoasa dar fara tate..asta e coaie unele fete arata ca niste laptarese , altele ca niste scanduri..asta era o scandura..una vopsita frumos si pe care ai fute-o in gaura din ea. Angela era o curva. Ea spunea ca se futea cu toti cei care o puteau ajuta sa devina model.

Dupa ce Lester a renuntat la fosta lui viata a inceput sa faca sport , pentru ca Angelei ii placea asta , sa fumeze iarba , si-a dat demisia , s-a angajat la un FastFood , si facea cam de toate ca sa-si ia viata inapoi si sa o futa pe Angela.

Jane , fiica lui Lester , se indragosteste de un tip din vecini a carui tata e putin nebun si care ii vindea iarba lui Lester.Tipul era dubios si filma orice mortaciune , cacat sau bunaciune.

Sotia lui Lester , Carolyn , il insala pe sotul ei cu un dobitoc.Pentru ca Lester a vazut-o cum il insela si ea era nervoasa a vrut sa il omoare. Nu a mai apucat , l-a omorat tatal prietenului  lui Jane , pentru ca el chiar credea ca baiatul lui e gay si ii presteaza oral lui Lester , el saracu` pusti doar fiind dealeru-l lui.

Ba stiti ce e cel mai de cacat in film?Cand Lester ajunge aproape sa o futa pe Angela ea ii spune ca e pentru prima data.Si el numai vrea , dar ea vrea( Pe stistem  : Că te-am văzut şi te-am plăcut
Şi te-am rugat şi tu n-ai vrut
Şi te-am bătut şi te-am avut
Şi ţi-a plăcut şi ai mai fi vrut
Dar n-am putut ) Adica Angela parea curva si spunea despre ea ca e curva , dar nu …deloc .

Filmul e frumos , o da in schizofrenie , dar e frumos sa vezi cum un om se trezeste practic si cum moare pe bune de tot.

Cand am vazut ca vaca aia de nevasta-sa vroia sa il omoare pentru ca Lester a prins-o inselandul mi-au venit in cap un vers :

„Femeia ta e o straina care se fute la munca”..Parazitii – Goana dupa iluzii

Defapt ..in mare parte melodia se potriveste cu filmul.

Nota personala : 8,7 . Pentru cat au chinuit scenaristii aia filmul , ei si regizorul..

Filmul este bun…te invata sa cauti frumosul in tot ce e urat..suna cliseeic.Dar e adevarat.

Lasă un răspuns

