La psiholog si un multumesc!

Posted: Iunie 18, 2012 in Fără categorie
Etichete:, , ,

In primul rand vreau sa multumesc tuturor care imi viziteaza blogul , nu ma asteptam sa fie atat de vizitat , nu ma intelegti gresit , nu am un trafic mare , dar nu am promovat blogul mai deloc si nici nu sunt un bun scriitor.

Deci : Multumesc!

Si daca vreti sa comentati articolele faceti-o .Ma ajuta la promovare.Puteti scrie orice , chiar si „Sper sa mori in chinuri , mie imi place Twilight ” nu o sa sterg asta , nu sunt CNA.

 

Si acum o meldoie frumoasa in opinia mea , hip-hop romanesc underground pur , un beat ce loveste  bine cu ceva fragmente dintr-un teatru radiofonic care iti „gaghila” auzul.Chiar te duce la psiholog , poate o sa fac ceva cu blogul astefel incat sa iasa un fel de telenovela de cacat unde toti o sa spuna ce ii apasa si eu impreuna cu alti membrii o sa le dam sfaturi si alte prostii , de parca asta ar ajuta pe cineva care se gandeste serios sa se sinucida.Dar pentru asta imi trebuie trafic , bani si multa rabdare …si timp liber.

V-am stresat destul , ascultati melodia , merita!

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

