The Straight Story (1999)

Posted: Iunie 1, 2012 in Fără categorie
Etichete:

http://www.imdb.com/title/tt0166896/

Recunosc ca aveam asteptari mari de la filmul asta …adica sadice , ma asteptam sa vad sange sau macar o drama a unui batran neajutorat pt ca e regizat de David Lynch. Nu ma intelegeti gresit , nu sunt un om rau sau sadic , da daca ii cunoasteti filmele lui Lynch va dati seama de ce am avut asteptari sadice.

Mi-a intrecut orice asteptare , o poveste brilianta , cu replici pline de miez ( adica invatatura ) , care a reusit sa trezeasca omul din mine si ma emotionat profund ( chiar daca nu sunt genul ) , o poveste despre adevarata natura a omului , despre cum vad batranii viata si despre fratie.Regizat impecabil cu un scenariu GENIAL dar nu cu cea mai buna coloana sonora.Chiar nu mi-am imaginat ca David Lynch (unul dintre regizorii mei preferati , mai ales dupa Eraserhead ) poate face filme care sa te miste asa.

Nota personala 9,5 / 10

 

Lasă un răspuns

