Portal ( 2009 )

Posted: Mai 22, 2012 in Fără categorie
Etichete:

http://www.imdb.com/title/tt0929241/

Photobucket

 

Blair Witch dupa parerea mea era cel mai prost filmat film ever.Yeti avea cele mai de cacat efecte ( si e facut dupa 2000 ) clar mi-am schimbat parerea.

The Portal e cel mai de cacat film pe care l-am vazut vreodata la TV pe Kanal D.

Sa nu-mi pierd timpu  cu cacatu asta..am lucruri mai bune de facut NOOOOOOOOOOOOOOT! ( sunt la scoala =)) )

Poveste e cliseica si prost pusa in scenariu ( pentru ca in esenta ea nu este chiar rea)

Pe scurt 2 idioti sunt prinsi cu masina pe drum intr-o noapte cetoasa , se opresc la un motel care aporoape se darama pe ei si condus de niste ciudati….CE SE POATE INTAMPLA?

Eu va las sa il urmariti  , poate o sa va placa dar elementele povestii nu se leaga.

 

Nota personala 3 / 10

 

 

Lasă un răspuns

