The Devil Inside ( 2012 )

Posted: Mai 3, 2012 in Fără categorie
Etichete:

http://www.imdb.com/title/tt1560985/

Probabil unii au vazut filmul cu asteptari mari , eu nu am avut mari asteptari …si mi-am demonstrat ca stiam de ce.

Pe scurt filmul e aproape integral filmat in Romania ( Iti dai seama ca aia nu au avut nevoie de efecte speciale , o strada din romania e mai „scary” decat orice efect cateodata) , urmareste povestea unei fete care afla ca mama ei ,care era la puscarie dupa ce a omorat 3 tipi ,  nu a fost vinovata in proportie de 100 % pentru crime , nuu defapt era posedata si entitatea din ea a fost vinovata . Dupa ce afla asta si vede ceva casete cu mama ei care chiar arata ca e posedata fata descopera ca a omorat acei oameni in timpul unei exorcizari si cheama 2 preoti care  incearca sa o exorciseze combinand stiinta cu religia.

Acum sa imi exprim opiniile in stilul meu de „taran care scuip seminte pe gard si injur si care nu stiu sa respect munca unor oameni” asa cum mi-au spus niste pizde de 12 ani pe cinemagia dupa ce am avut „tupeul” sa spun ca filmul e slab.

Actorii sunt de cacat.Si chiar daca vreau sa ma exprim elevat alt cuvant nu gasesc.

Actrita din rolul principal , Fernanda Andrade , face un rol absolut dezgustator , ceilalti actori sunt la fel de slabi , filmul e plin de clisee jegoase , fata aia saraca vede maicute posedate pe strada si alte chestii de genul asta.

Partea pozitiva a filmului dupa parerea mea este story-ul care este chiar binisor gandit dar pus in scena oribil de catre actori si de catre baietii cu efectele speciale.

Bugetul fimului e de 1 milion de dolari si incasarile de 50 de milioane de dolari , pentru un asa film e absolut uluitor si asta arata cat de multe si puternice sunt pizdutele de 12 ani.

Nota personala  : 4 / 10 ( pentru story mai mult si pentru modul in care cei 2 tineri preoti incearca sa combine religia cu stiinta )

Comentarii
  1. andrei margarit spune:

    Bun review.
    Am vazut filmul si sunt de acord cu tine ..majoritatea actorilor omoara filmul.

  2. ncrugu spune:

    am mai găsit un loc unde pot să-mi amuz sufletul mizer:w00t:

Lasă un răspuns

