Hai saut!

Posted: Aprilie 21, 2012 in Uncategorized
Etichete:

Aici o sa incerc sa fac si eu nitel pe criticu` si o sa postez review-uri la niste filme

O sa incerc sa ma exprim curat , sa pun in vedere plusurile cat si minusurile filmelor si sper ca voi sa luati in considerare sfaturile mele si sa nu dati banii pe bilete la film sau sa nu downloadati porcarii.

Bineinteles comentariile negative asupra mea nu o sa le sterg , nu sunt CNA`u , puteti sa ma injurati sau sa imi spuenti frumos si cu exemple / motive cand gresesc.

Atentie!

Nu o sa ma abtin sa folosesc un limbaj colorat.E dreptul mea sa ma exprim cum vreau si va rog sa nu ma criticati pentru asta.

Lasă un răspuns

